Splošni pogoji trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in obravnavajo delovanje trgovine, pravice uporabnika trgovine ter poslovni odnos med ponudnikom (podjetjem MEGASBAJT Sebastjan Sumina s.p.) in kupcem (vami). S trgovino upravlja podjetje MEGASBAJT Sebastjan Sumina s.p..

Načini plačila

    • Z uporabo bančne kartice
    • Plačilo z nakazilom na transakcijski račun

Cene

Vse cene so v evrih in ne vključujejo davka, saj podjetje MEGASBAJT Sebastjan Sumina s.p. ni davčni zavezanec. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o trenutnem stanju naročila: V obdelavi). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Postopek nakupa

S prvim nakupom obiskovalec pridobi uporabniško ime ter geslo (se registrira) in se strinja s pogoji poslovanja.
Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Da sta bila registracija in naročilo za prvi nakup uspešna, vas obvestimo po elektronski pošti. Prav tako vas po e-pošti obveščamo o vseh nadaljnjih korakih, dokler naročila ne odpošljemo.

Če geslo že imate, torej je prvi nakup že za vami, potem se prijavite in lahko pričnete z nakupovanjem.

1. Naročilo sprejeto: Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto, poslan pa mu je tudi povzetek naročila. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

2. Naročilo v obdelavi: Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

3. Blago poslano: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

Pravica do odstopa od nakupa, vračila blaga

Kupec ima pravico, da brez navedbe razloga v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ponudnika najkasneje v 14 dneh obvesti, da bo vrnil kupljeno blago. Blago je potrebno vrniti v nadaljnjih 30 dneh od obvestila o vračilu blaga.

Možnost odstopa od nakupa je namenjena temu, da artikel lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila tvoja pričakovanja napačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je artikel ob nakupu v okvari oziroma ne deluje – v tem primeru nakup reklamirate.

Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, v originalni embalaži in količinsko nespremenjeno, v obratnem primeru kupnine ne vračamo!!!

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu.Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa.Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Dostava

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo jasno in nedvoumno označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno razviden, različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in posodobitev podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko izdelki, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o morebitnih spremembah, se z njim poizkušal dogovoriti o rešitvi, ki bo v zadovoljstvo tako kupcu, kot ponudniku.

Fotografije izdelkov so v večini primerov dejanske slike določenega modela izdelka, vseeno je pa potrebno vse fotografije jemati kot simbolične, saj ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe

Reklamacije, ki niso povezane s pravico do odstopa od nakupa ali pritožbe lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti na naslov info@rabljeni-prenosniki.si. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je reklamacijo oz. pritožbo prejel in sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga ves čas obveščati o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Če je kupec pri nakupu naletel na težavo, lahko na tej povezavi poskusi z zunajsodno poravnavo. Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca za izvensodno reševanje potrošniških sporov.

X